neděle 7. března 2021

Plněný slaný kynutý "koláč"

Virus to ne a ne zabalit, každý z nás v tom nouzovém stereotypu loví v kuchařkách, na netu, co uvařit či upéct, aby se pořád neopakoval. Hodně peču a tak zas oživím blog.

 Recept není můj, zhotovený téměř přesně podle receptu z youtube, ale doporučuji vřele zkusit, bylo to výborné, ne nijak náročné a jako večeře luxusní. Určitě jsem nedělala naposled...

Držela jsem se receptu, kromě náplně - tam jsem improvizovala "co dům dal".

Sýry v kombinaci se semínky a salámem + trocha karí

(strouhaný madeland a niva, do toho zbytek pikantních paprikových slunečnicových semínek). 

Z náplně jsem odebrala necelou třetinu na posyp nahoru, do zbytku - (náplň dovnitř) jsem přidala krájený salám typu Chorizo.

Musím říct, že dělání koule nepovažuju za nejlepší nápad, náplň je pak hodně uprostřed - a to i po roztlačení - příště udělám z náplně něco jako placku, víc do rozprostřu.

Po zabalení a rozplácání, pomašlování a posypání - těsně před pečením.

A po po upečení - vůně přímo omamná...

1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...